בעקבות התערבות נציבות תלונות הציבור ניתנו כלל האישורים להפעלת המעלית, והיא החלה לפעול לשביעות רצונם של החוסים במעון, בני משפחותיהם וצוות עובדי המעון
שני אחים של אישה עם מוגבלות פיזית קשה המתניידת בכיסא גלגלים טענו כי במעון לאנשים עם מוגבלויות קשות, שבו היא שוהה, יש מעלית המתאימה לכיסא גלגלים, אשר הותקנה לפני כשנתיים לצורך ניוד הדיירים במקום, אולם לא הופעלה מעולם. האחים ציינו כי מדובר בבניין דו-קומתי, ובכל פעם שיש צורך להעביר את הדיירים מקומה לקומה הדבר מתבצע באופן ידני ובקושי רב. המעון נמצא בפיקוח משרד הרווחה, ומינהל הדיור הממשלתי אחראי על ניהול הבניין שבו המעון פועל.
נציבות תלונות הציבור פנתה למינהל הדיור הממשלתי לשם קידום הפעלת המעלית. מינהל הדיור השיב כי לצורך הפעלת המעלית יש צורך בקבלת אישורים שונים, ולכן הפעלתה מתעכבת. נציגי הנציבות סיירו במקום ונפגשו עם כלל הגורמים הרלוונטיים לצורך זירוז הטיפול בנושא והסרת החסמים הבירוקרטיים להפעלת המעלית.
בעקבות התערבות נציבות תלונות הציבור ניתנו כלל האישורים להפעלת המעלית, והיא החלה לפעול לשביעות רצונם של החוסים במעון, בני משפחותיהם וצוות עובדי המעון.
האחים שהגישו את התלונה פנו במכתב מרגש למברר התלונה בנציבות תלונות הציבור וביקשו למסור את תודתם והערכתם העמוקות על פועלו, אשר בזכותו המעלית החלה לפעול וניתן לנייד את כלל החוסים בדרך קצרה, בטוחה ונגישה. האחים הוסיפו כי כבר במסיבת חנוכה זכו החוסים להשתמש במעלית, והדבר הקל עליהם ועל הצוות המלווה ותרם לביטחונם, לנוחותם ולכבודם של החוסים.


