מתלוננת פנתה לנציבות תלונות הציבור בתלונה על הרשות המקומית שבה היא מתגוררת. לדבריה, בעקבות אי קבלת סבסוד מהמעון נוצר לה חוב, והיא קיבלה הודעה מהמנהלת שבתה תוצא בקרוב מהמעון
מתלוננת מצפון הארץ, אימה של פעוטה בסיכון, פנתה לנציבות תלונות הציבור בתלונה על הרשות המקומית שבה היא מתגוררת. לדבריה, בתה לומדת במעון, והיא קיבלה סבסוד עבור שהותה שם בשנת הלימודים הקודמת. ואולם השנה פניותיה לרשות המקומית בעניין לא נענו והיא לא קיבלה סבסוד. עקב כך נוצר לה חוב למעון, ומנהלת המעון הודיעה לה שבתה תוצא מהמעון בקרוב בשל החוב.
הרשות המקומית הבהירה כי המתלוננת אומנם זכתה לסבסוד בשנה שעברה, אבל נדרשת בקשה חדשה בכל שנה וזו לא הוגשה. עוד מסרה הרשות כי יש מחסור בעובדים סוציאליים באגף הרווחה ולכן יש עיכוב בטיפול.
בעקבות פנייתנו זירזה הרשות המקומית את הטיפול בבקשה, בחנה את המסמכים והתכנסה ועדה שאישרה סבסוד מיום מתן ההחלטה. נוסף על כך הוגשה לוועדת חריגים בקשה לאישור הסבסוד למפרע (רטרואקטיבית) מתחילת שנת הלימודים. הבקשה אושרה והמתלוננת קיבלה סבסוד מלא.
המתלוננת הודתה לנו מאוד על הטיפול והמעקב שבזכותם קיבלה את הסבסוד. גם הרשות המקומית הודתה לנו על הטיפול ועל היחס הרציני והמקצועי לבקשתה של המתלוננת וכן על ביצוע הבדיקה עם הצוות מטעם הרשות בשיתוף פעולה, ברגישות ובהבנה.


