המתלוננת היא אם לילד עם מוגבלות הלומד במסגרת חינוך מיוחד. ועדת זכאות ואפיון של הרשות המקומית שבה הילד מתגורר דנה בעניינו בהתאם לחוק חינוך מיוחד, התשמ"ח-1988, ולנוהלי משרד החינוך, וניתנה לגביו החלטה. 

המתלוננת ביקשה להשיג על ההחלטה, גיבשה את טענותיה והכינה מסמכים מתאימים. ואולם כאשר שלחה את ההשגה לכתובת הדואר האלקטרוני להגשת השגות שפרסם משרד החינוך קיבלה הודעה אוטומטית ש"תיבת המייל מלאה", והשגתה לא הגיעה לידי המשרד.

המתלוננת מצאה דרך אחרת להגיש את ההשגה - היא הופיעה לפני ועדת ההשגות והגישה את השגתה, והוועדה קיבלה החלטה בעניינה. 

בתלונתה לנציבות תלונות הציבור הלינה המתלוננת על כך שלא היה באפשרותה לשלוח את ההשגה לכתובת הדואר האלקטרוני שפרסם משרד החינוך מאחר שתיבת הדואר האלקטרוני הייתה מלאה.

בעקבות פניית נציבות תלונות הציבור הודיע משרד החינוך כי יאפשר הגשת השגות על החלטות ועדות זכאות ואפיון דרך פורטן ההורים שבאתר משרד החינוך, כדי למנוע הישנות מקרים כמו מקרהָ של המתלוננת.