שורד השואה בן ה-92, שפונה מביתו בעקבות טבח שבעה באוקטובר, פנה לנציבות תלונות הציבור לאחר שלא הצליח לבצע תיאום מס ולקבל אישורים מרשות המיסים. בעקבות התערבות הנציבות - הבעיה נפתרה
23.04.25
הוא שרד את השואה, עלה לארץ והקים את ביתו בקיבוץ בארי. אבל בגיל 92 נאלץ לעזוב את הבית שכה אהב, ולהתפנות עם שכניו מהקיבוץ בעקבות טבח שבעה באוקטובר.
כשנתקל בקשיים לערוך תיאום מס מול רשות המיסים, פנה הקשיש לקו החם של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה. הקו החם החל לפעול עם פרוץ המלחמה, כדי לסייע לתושבי הדרום והצפון במצב החירום לממש את זכויותיהם ולקבל סיוע מהגופים הציבוריים.
שורד השואה סיפר שנדרש לעשות תיאום מס אך מתקשה להעביר מסמכים דרך אתר רשות המיסים ולהוציא אישורים מהאזור האישי באתר, מכיוון שרשות המיסים שינתה לאחרונה את ההליך שהכיר. הנציבות מיהרה לפנות לרשות המיסים, ששלחה לו את האישורים הנדרשים.
כל אדם שנפגע אישית מגוף ציבורי יכול להגיש תלונה לנציבות תלונות הציבור גם באמצעות הטופס המקוון ובדרכים נוספות.