לאגף לתמיכה מקצועית במשרד מבקר המדינה בירושלים דרוש/ה עובד/ת ארכיב למשרה זמנית לתקופה של עד 9 חודשים, עם אופצייה להארכה.
ההעסקה תהיה בתנאי חוזה בשכר שווה ערך לדרגה 16 בדירוג המינהלי של עובדי מדינה.
תיאור התפקיד
העובד/ת יפעל/תפעל בהתאם להנחיות הממונה על יחידת הרשומות והמידע הכוללות תיוק הרשומות והמידע בארכיב הפיזי ובמערכת האלקטרונית לניהול המסמכים; תפעול שוטף של הגנזך המשרדי ודאגה לתחזוקתו, לרבות הארגון, הסדר והשלמות של מכלי האחסון, התיקים והמסמכים; הכנת החומר הארכיוני המשרדי לביעור ולגניזה, רישום לקראת הפקדה בגנזך המדינה בהתאם להנחיות ולכללי המשרד וארכיון המדינה; איתור מסמכים בגנזך המשרדי על פי דרישה, ניהול רישום ומעקב בנוגע להוצאתם והחזרתם; סיוע בהפצת דוחות המשרד לגופים חיצוניים וביצוע מעקב ובקרה אחר הפצתם. ביצוע מטלות דומות נוספות בהתאם לצורך ועל פי הוראת הממונה.
תנאים מוקדמים
תעודת בגרות מלאה. יינתן יתרון לבעלי/ות ניסיון בתחום העיסוק כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד ובתחומים שיש להם זיקה למטלות אלה.
הכישורים הנדרשים
- יכולת לעבודה הכרוכה במאמץ פיזי - חובה
- ידיעת השפה העברית על בורייה
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
- ידע בתוכנות אופיס: Word, Excel, Outlook
- יכולת טובה לשליפת מידע ועיבוד נתונים בתוכנת Excel?
- עבודה מדויקת וקפדנית
- יחסי אנוש טובים ונועם הליכות
- תודעת שירות גבוהה ואחריות אישית
- יכולת עמידה במצבי לחץ
תנאים נוספים
- לא יתקבלו מועמדים/ות לעבודה אם מועסקים/ות במשרד קרוב/ת משפחה שלו/ה, כהגדרתו בפסקה 13.3 בתקשי"ר.
- המשרה מיועדת הן לנשים והן לגברים.
- תידרש עבודה בשעות נוספות בהתאם לצורכי העבודה.
- העובדים/ות יידרשו לעבור בדיקת סיווג ביטחוני, כמקובל.
המשרד יזמן לריאיון לפני ועדת בחירה עד שמונה מועמדים/ות שיעמדו בקריטריונים שייקבעו מראש.
המעוניינים להגיש מועמדות למשרה ימלאו טופס בקשה למשרה פנויה (מדף 2115), יצרפו קורות חיים, תצלום תעודת בגרות מלאה והמלצות וישלחו במרוכז בדוא"ל לכתובת Mashab@mevaker.gov.il, עבור גב' גרציה בסלי, רכזת אגף משאבי אנוש. בשדה הנושא של הפנייה יש לציין שמדובר בהגשת מועמדות למשרה זמנית באגף תמיכה מקצועית. את הבקשות יש לשלוח לא יאוחר מיום 17.7.22.