facebook

מילואימניקים, יש לכם כתובת!

עובדי נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה הגיעו לבסיסי צה"ל כדי לגבות תלונות מחיילי מילואים ששבו מעזה. המבקר אנגלמן: "פתחנו בביקורת על המענה הניתן להם. אם גם לכם יש תלונות על גוף ציבורי שפגע בזכויותיכם - פנו לנציבות תלונות הציבור"

​​

עובדי נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה ביקרו בימים האחרונים בבסיסי צה"ל בצאלים ובקריה שבתל אביב, כדי לגבות תלונות מחיילי המילואים שסיימו את שירותם ברצועת עזה.

המילואימניקים התלוננו, בין השאר, על מענקים ותגמולי מילואים שלא שולמו, על שירותים ממשלתיים שאינם מותאמים להם - ועל קשיים שבהם נתקלו בני משפחותיהם בזמן שהם לחמו בחזית.

עובדי הנציבות, שמאז פרוץ המלחמה ביקרו בכ-80 בתי מלון ואתרים שאליהם פונו תושבי הדרום והצפון, הסבירו למילואימניקים איך יוכלו לממש את הזכויות המגיעות להם ולבני זוגם.

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן, בירך על היוזמה ואמר כי "המלחמה מקשה גם על הסטודנטים ובעלי העסקים הקטנים המשרתים במילואים. פתחנו בביקורת על המענה הניתן להם. אם גם לכם יש תלונות על גוף ציבורי שפגע בזכויותיכם - פנו לנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה".  


הנציבות מתגייסת

בזמן שאתם מגינים עלינו בחזית - אנחנו מגינים עליכם בעורף: חיילים וחיילות, אם אתם מרגישים שגוף ציבורי אזרחי התנהג אליכם בצורה לא הוגנת, פגע בזכויות שלכם, של בני המשפחה, של חייל או מפקד שאתם מכירים - תוכלו להגיש תלונה לנציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה. זה בחינם - ולכולם​