החל ממחר (27.7.20) ועד להודעה חדשה לא תתקיים קבלת קהל בכל לשכות משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור
מבקר המדינה מפרסם את סיכום הפעילות של המשרד לשנת 2020
מערכת ניהול תלונות הציבור (מנת"ה) של נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה זכתה כפרויקט מצטיין בקטגוריית טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות
בעקבות בירור נציבות תלונות הציבור אישרה ועדת הדיור של משרד הקליטה כי המתלונן זכאי לדיור ציבורי
מוסד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור בשיתוף משרד החינוך והפיקוח על הוראת האזרחות השיקו יחידת לימוד מתוקשבת (לומדה) בנושא מוסד מבקר המדינה ונציב תלונות ...
מסכמים עשור של טיפול בתלונות ציבור: כ- 147,000 תלונות הוגשו לנציבות תלונות הציבור שבמשרד מבקר המדינה. בשנת 2019 התקבלו 14,263 תלונות. הכנסת תקיים לראשונה ...
©2021 משרד מבקר המדינה