התקשרות לקבלת שירותי הנהלת חשבונות – בדוח הקודם הועלו ליקויים באופן שבו בחנה ועדת המכרזים במועצה המקומית עילבון את הצעות המחיר שהוגשו למועצה במסגרת מכרז זוטא למתן שירותי ייעוץ בהנהלת חשבונות שפרסמה באפריל 2017. במעקב נמצא כי הליקוי שצוין בדוח הקודם לא...
התקשרות עם קבלן לפינוי אשפה – בדוח הקודם הועלה כי המועצה המקומית עילבון השהתה את הסדרת ההסכם עם הקבלן ואת החתימה עליו, שיהוי שבעטיו עבר פרק זמן של כמעט שנה ממועד ההחלטה במליאת המועצה על ההתקשרות עם הקבלן ועד החתימה בפועל. במעקב נמצא כי הליקוי לא תוקן –...
התקשרויות עם נותני שירותים לפרקי זמן ממושכים ללא מכרז או הליך תחרותי – בדוח הקודם הועלה כי המועצה המקומית יסוד המעלה התקשרה בינואר 2009 עם יועץ לענייני גביית ארנונה בהסכם שתוקפו 12 חודשים. המועצה המשיכה את ההתקשרות עם יועץ הגבייה, וזאת בלי לחתום על הסכ...
הליכי רכישת טובין ושירותים – בדוח הקודם הועלה כי הזמנות הרכש במועצה המקומית חורפיש התבצעו באמצעות מנהל הרכש, בכפוף לאישור תקציבי, ולאחר אישור גזבר המועצה וראש המועצה, בלי שוועדת הרכש תתכנס כדי לאשר את הרכישות. במעקב נמצא כי הליקוי לא תוקן – ועדת הרכש ב...
התשתית להתקשרות האמצעות מכרז זוטא – בדוח הקודם הועלה כי שש המועצות המקומיות שנבדקו לא הכינו ספר ספקים, וכי הן לא נתנו את דעתן על אופן הוספת נותני שירות למאגר. ביקורת המעקב העלתה כי הליקוי לא תוקן במועצה המקומית פקיעין – המועצה לא הכינה ספר ספקים ולא פר...