חשבוניות טלפון - חברת בזק לא בדקה כראוי את הצילומים של מוני הטלפון אשר נתוניהם מוקלדים לצורך הכנת חשבונויות הטלפון למנויים. תכנית המחשב אשר נועדה לבדוק נתונים אלה נמצאה לקויה. המונים לא נבדקו פעמיים בשנהף כמתחייב מהוראות הנוהל.
מנויים, שהיו מחוברים למרכזות ספרתיות ממוחשבות, חויבו בתשלומי יתר בשעות שעלה ב-5.9% - 8.7% מעל לקבוע בחוק עבור שיחות לחו"ל בחיוג ישיר; זאת משום שהחברה כללה במחשב טבלה לחישוב יחידות המנייה שלא תאמה את התקנות. החברה לא עמדה בתנאי הרישיון של שר התקשורת, בדבר משך הטיפול בתקלות.
לעתים לא זיכתה החברה את המנויים בדמי שירות יחסיים עבור התקופה שבה מכשיר הטלפון לא פעל למעלה משבעה ימים.
טיב שירות- מחוז חיפה - עם הקמת חברת בזק בפברואר 1984 נמסרה לידיה מערכת טלקומוניקציה ברמת טיב שירות ירודה. עד למועד הביקורת לא הצליחה החברה לחולל מפנה יסודי הטיב השירות, אם כי חלו שיפורים. סיקרה מפורטת על טיב השירות במחוז חיפה העלתה שיפור- מה אך עדיין לא הושגו יעדי החברה.
סקר, שערכה הביקורת אצל לקוחות גדולים של החברה, העלה, כי שרותי הקשר הטלפוני שהם מקבלים ירודים ומקשים על ניהול ענייניהם.