הנהלת המשרד הורתה להגדיל את רמות הניידות לעובדים בתקופה, בה הוקפאו שכר ותשלומים נלווים לעובדים על פי תקנות שער חרום.
במקרים רבים הוקצו רמות ניידות לעובדים ללא קשר לצורכי הניידות המתחייבים מתפקידם, אלא במסגרת המו"מ עם ועדי עובדים על שכר ותנאים נלווים. תקן הרכב של המשרד לא נבנה בהתאם לצרכיו המעודכנים בעקבות הקמת חברת הבזק והעברת יחידות ומשרות מתחומו לחברה. בתן נכללו עובדים רבים, שלא צריכים היו להיכלל בו: עובדים שפרשו מהמשרד או אף כאלה שנפטרו; חסרי רישיון נהיגה; חסרי רכב.
לעובדי הנהלת המשרד, בעלי רמת ניידות, הוצמד רכב משרדי עם נהג למשך ימי עבודה מלאים.