אביה של המתלוננת נמצא זכאי לסיוע בשכר דירה. בתלונתה לנציבות תלונות הציבור ציינה המתלוננת כי בספטמבר 2022 הגישה עבור אביה בקשה לסיוע בשכר דירה באמצעות חברת מגער. לאחר שהבקשה לא טופלה במשך שמונה חודשים היא הגישה עוד בקשה באמצעות חברת עמידר, וזו טופלה ואושרה באפריל 2023.
המתלוננת ביקשה את סיועה של נציבות תלונות הציבור בקבלת כספי הסיוע בשכר דירה למפרע, ממועד הגשת הבקשה המקורית.
נציבות תלונות הציבור פנתה למשרד הבינוי והשיכון והבהירה כי המתלוננת הגישה את הבקשה המקורית והמציאה את כל המסמכים הנדרשים כבר בסוף ספטמבר 2022, אך הבקשה לא טופלה. בעקבות הפנייה אישר משרד הבינוי והשיכון סיוע למפרע לאב, מאוקטובר 2022.
המתלוננת הודתה לנציבות תלונות הציבור.