facebook

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן השתתף אמש (12.4.23) בחגיגות המימונה במשכן הכנסת ובפרויקט 252 למציאת זוגיות

אחרי שחוגגים את הפסח יש את המימונה הדומה לשמחת תורה, בכך שמאפשרת לנו להאריך את החג ביום נוסף. בחדשות רגילים לומר: 'במעבר חד'. המימונה מלמדת אותנו שלא תמיד המעבר צריך להיות חד. חשוב שהפסח והמשפחתיות ילוו אותנו במהלך השנה

​         קרדיט: מאיר אליפור

המבקר אנגלמן אמר במימונה של פרויקט 252 בבית משפחת גביזון בנוף איילון כי "בתקופה האחרונה הצער והשמחה התקיימו בערבוביה. חג הפסח וחג המימונה לצד אובדן חיים בפיגועים ובשטפונות. האב ובנות משפחת די, שאם המשפחה, לאה (לוסי), ושתי בנות משפחתם, מאיה ורינה, נרצחו בפיגוע, הדגישו מאוד את ערך המשפחה. הבנות שספדו לאימן הביעו צער גדול מכך על כך שלא יזכו שאימן תלווה אותן לחופה.

אחרי שחוגגים את הפסח יש את המימונה הדומה לשמחת תורה, בכך שמאפשרת לנו להאריך את החג ביום נוסף. בחדשות רגילים לומר: 'במעבר חד'. המימונה מלמדת אותנו שלא תמיד המעבר צריך להיות חד. חשוב שהפסח והמשפחתיות ילוו אותנו במהלך השנה.

כמבקר המדינה אני רואה מול עיניי את אלו שלא תמיד קולם נשמע. כך ערכנו ביקורות על מוגנות של חיילות חובה, על מוגנות של ילדים ברשת, ועל הפערים בשירותים הציבוריים שניתנים לתושבי הפריפריה אל מול אלו הניתנים לתושבי המרכז. אני רואה חשיבות בערך של החברתיות, של הביחד.

אני מבקש לברך את פרויקט 252 על היוזמה החשובה ומאחל לכם תרבחו ותסעדו. בואו נעבור לימי החול לא במעבר חד - וניקח איתנו את הערכים של הביחד, המשפחתיות והיהדות לכל ימות השנה".