facebook

מתן פיצוי למתלוננת שרכבה נגרט שלא כדין על ידי עיריית ירושלים

בעקבות בירור תלונה על-ידי נציבות תלונות הציבור שילמה עיריית ירושלים פיצוי למתלוננת אשר רכבה נגרט בשגגה בשל טעות בזיהוי בעל הרכב

המתלוננת פנתה אל נציבות תלונות הציבור בתלונה על כך שעיריית ירושלים גררה וגרטה את רכבה שלא כדין וכי על אף שהכירה בטעות שנעשתה על ידה, היא מסרבת לפצותה בהתאם.

בירור התלונה העלה כי הרכב אכן נגרט מבלי שהדבר הובא לידיעת המתלוננת עובר לגריטה, בשל טעות בזיהוי בעל הרכב ולאחר שהעירייה פנתה לבעליו הקודמים של הרכב במקום לבעליו הנוכחיים.

העירייה הכירה בטעות שנעשתה בתום לב ובשל טעות אנוש וטענה על בסיס חוות דעת שמאי כי שווי הרכב עמד על 630 ₪ בלבד. העירייה מסרה כי אינה מקלה ראש בטעויות אלה ומפיקה לקחים למניעת הישנותם.

לאחר התערבות הנציבות ודרישתה לבחון מתן פיצוי הולם למתלוננת תוך מתן זכות טיעון לגבי שווי הרכב בפועל טרם נגרט, נפגשה המתלוננת עם נציגי העירייה ובפגישה הגיעו הצדדים להסכמה כי היא תפוצה בסך של 2,500 ₪ בגין הנזק שנגרם.