ליחידת הרשומות והמידע במשרד מבקר המדינה בירושלים דרוש/ה רכז/ת רשומות ומידע למשרה זמנית לתקופה של עד 6 חודשים, עם אופציה להארכה.
ההעסקה תהיה בתנאי חוזה בשכר שווה ערך לדרגה 16 בדירוג המינהלי של עובדי מדינה.
תיאור התפקיד
העובד/ת יפעל/תפעל בהתאם להנחיות הממונה על יחידת הרשומות והמידע הכוללות תיוק הרשומות והמידע בארכיב הפיזי ובמערכת האלקטרונית לניהול המסמכים; תפעול שוטף של הגנזך המשרדי ודאגה לתחזוקתו, לרבות הארגון, הסדר והשלמות של מכלי האחסון, התיקים והמסמכים; הכנת החומר הארכיוני המשרדי לביעור ולגניזה, רישום לקראת הפקדה בגנזך המדינה בהתאם להנחיות ולכללי המשרד וארכיון המדינה; איתור מסמכים בגנזך המשרדי על פי דרישה, ניהול רישום ומעקב בנוגע להוצאתם והחזרתם; סיוע בהפצת דוחות המשרד לגופים חיצוניים וביצוע מעקב ובקרה אחר הפצתם. ביצוע מטלות דומות נוספות בהתאם לצורך ועל פי הוראת הממונה.
תנאים מוקדמים
תעודת בגרות מלאה. יינתן יתרון לבעלי/ות ניסיון בתחום העיסוק כמתואר בפירוט המטלות בתיאור התפקיד ובתחומים שביש להם זיקה למטלות אלה.
הכישורים הנדרשים
ידיעת השפה העברית על בורייה
כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
יכולת לעבודה הכרוכה במאמץ פיזי - חובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
ידע בתוכנות אופיס: Word, Excel, Outlook
יכולת טובה לשליפת מידע ועיבוד נתונים
עבודה מדויקת וקפדנית
יחסי אנוש טובים ונועם הליכות
תודעת שירות גבוהה ואחריות אישית
יכולת עמידה במצבי לחץ
תנאים נוספים:
לא יתקבלו מועמדים/ות לעבודה אם מועסקים/ות במשרד קרוב/ת משפחה שלו/ה, כהגדרתו בפסקה 13.3 בתקשי"ר.
המשרה מיועדת הן לנשים והן לגברים.
תידרש עבודה בשעות נוספות בהתאם לצורכי העבודה.
העובדים/ות יידרשו לעבור בדיקת סיווג ביטחוני, כמקובל.
המשרד יזמן לריאיון לפני ועדת בחירה עד 8 מועמדים/ות בעלי/ות ההישגים הגבוהים ביותר במבחן ממוחשב שייערך בטרם תתכנס ועדת הבוחנים לבחון את המועמדים/ות.
המעוניינים להגיש מועמדות למשרה ימלאו טופס בקשה למשרה פנויה (מדף 2115), יצרפו קורות חיים, תצלום תעודת בגרות מלאה והמלצות וישלחו במרוכז למייל Mashab@mevaker.gov.il, עבור גב' גרציה בסלי, רכזת אגף משאבי אנוש. בשדה הנושא של הפנייה יש לציין שמדובר בהגשת מועמדות למשרה זמנית ביחידת הרשומות והמידע. את הבקשות יש להעביר לא יאוחר מיום 29.6.21.