דרוש/ה מזכיר/ה (למשרה זמנית) לתקופה של עד 9 חודשים לכל היותר, למשרד מבקר המדינה ללשכת ירושלים, רח' מבקר המדינה 2, ירושלים.
ההעסקה תהיה בתנאי חוזה בשכר שווה ערך לדרגה 16 בדירוג המינהלי של עובדי מדינה.
תיאור התפקיד:
העובד/ת יפעל/תפעל בהתאם להנחיות מבקר המדינה, ראש מטה מבקר המדינה ועוזריו. סיוע בריכוז עבודת לשכת המבקר ובכלל זה תיאום פגישות, ועדות וכדומה; ניתוב חומר המגיע ללשכת המבקר לגורמים הנוגעים בדבר ומתן מענה לפונים ללשכה, מעקב אחר המשך הטיפול לפונים בהתאם לעניין, ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ועל פי דרישות הממונים.
הכישורים הנדרשים:
12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה - חובה
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה
ידע בתוכנות אופיס: Word, Excel, Outlook, PowerPoint
יכולת הקלדה מהירה
יחסי אנוש ונועם הליכות
תודעת שירות גבוהה
יכולת עמידה במצבי לחץ
תנאים נוספים:
1. 5 ימי עבודה בשבוע.
2. תידרש עבודה בשעות נוספות בהתאם לצרכי העבודה.
3. לא יתקבל/תתקבל מועמד/ת לעבודה אם מועסק/ת במשרד קרוב/ת משפחה שלו/ה, כהגדרתו בפיסקה 13.3 בתקשי"ר.
4. המשרות מיועדות הן לנשים והן לגברים.
העובד/ת יידרש/תידרש לעבור בדיקת סיווג בטחוני, כמקובל.
המשרד יפנה את המועמדים/ות המתאימים/ות, בהתאם לצורך, לבחינות וראיון אישי בפני ועדת קבלה.
המעוניינ/ת להגיש מועמדות למשרה ימלא/תמלא טופס בקשה למשרה פנויה (מדף 2115), בצירוף קורות חיים, צילום תעודת בגרות מלאה והמלצות במרוכז למייל Mashab@mevaker.gov.il, עבור גב' גרציה בסלי, רכזת אגף משאבי אנוש, ולציין "עבור משרה מזכירה". מועמד/ת אשר לא ימציא/תמציא צילום תעודת בגרות ייחשב/תחשב כמי שאינו/אינה עומד/ת בתנאי הסף ולא יוזמן/תוזמן לראיון. את הפניות יש להעביר לא יאוחר מיום 24/02/2019.