זקוקים לסיוע מול הגופים הציבוריים בנוגע למצב החירום?
נציבות תלונות הציבור עומדת לשירותכם בתלונות הנוגעות למצב החירום
במענה טלפוני בין השעות 8:00-18:00
במספר 02-6665199
ביישומון WhatsApp במספר: 050-3995422
תלונה בכתב אפשר להגיש או לשלוח גם בדואר או בפקסימיליה לאחת הכתובות שלהלן. על המתלונן לחתום על תלונתו ולציין בה את שמו וכתובתו.
החל מיום ראשון (3.10.21) תתחיל נציבות תלונות הציבור לקבל תלונות לא רק בדרכים המקובלות (טופס מקוון, מייל, פקס ודואר) אלא גם מרחוק באמצעות היישומון זום. לשם הגשת תלונה באופן זה יש לפנות לכתובת המייל Ombudsman@mevaker.gov.il ואנו נחזור אליכם. המבקש להגיש תלונתו בעל-פה, או להתייעץ בעניינה, יפנה אל אחת הלשכות של הנציבות במקומות המפורטים להלן, בשעות הקבלה.
לרשותכם הכתובות והטלפונים:
ירושלים רח' מבקר המדינה 2 (סמוך לקניון "סינמה סיטי") ת"ד 1081, מיקוד 9101001 | בימים א'-ה': 13:00-9:00 ביום ד' גם בין: 17:00-15:00 | 02-6665000
| לביקורת המדינה 02-6529322 לנציבות תלונות הציבור 02-6665204 |
תל אביב רח' הארבעה 19, מגדל התיכון ת"ד 7024, מיקוד 6107001
| בימים א'-ה': 13:00-9:00 ביום ד' גם בין: 17:00-15:00 | 03-6843555
| לביקורת המדינה 03-6851036 לנציבות תלונות הציבור 03-6851512
|
חיפה רח' חסן שוקרי 12, הדר ת"ד 4394, מיקוד 3104301 | בימים א'-ה': 13:00-9:00 ביום ד' גם בין: 17:00-15:00 | 04-8649748
| לביקורת המדינה 04-8604434 לנציבות תלונות הציבור 04-8649744
|
נוף הגליל - נצרת (לשכה אזורית) רח' מנחם אריאב 18 (מתחם מול הרים) קומה 3 דואר אלקטרוני: nazeret@mevaker.gov.il | בימים א'-ה': 13:00-9:00 ביום ד' גם בין: 17:00-15:00 | 04-6455050
| לנציבות תלונות הציבור 04-6455040 |
באר שבע (לשכה אזורית) רח' הנרייטה סולד 8ב', בניין רסקו סיטי ת"ד 599, מיקוד 8410402 דואר אלקטרוני: beersheva@mevaker.gov.il
| בימים א'-ה': 13:00-9:00 ביום ד' גם בין: 17:00-15:00 | 08-6232777
| לנציבות תלונות הציבור 08-6234343 |
לוד (לשכה אזורית) שדרות הציונות 1, מגדל הקיסר ת"ד 727, מיקוד 7110603
דואר אלקטרוני: lod@mevaker.gov.il
| בימים א'-ה': 13:00-9:00 ביום ד' גם בין: 17:00-15:00 | 08-9465566
| לנציבות תלונות הציבור 08-9465567 |