בשנה האחרונה התקבלו בנציבות תלונות על תאגידי מים שעניינן עלייה לא מוסברת בצריכת המים (לרבות עלייה בצריכה המשותפת) לאחר שהוחלף מד המים במד אלקטרוני (קר"מ).
אנחנו מזמינים אתכם להגיש תלונות בעניין זה אם בעקבות העלייה בצריכת המים נשללה נזילה בצנרת הפרטית ומד המים נשלח לבדיקת מעבדה ונמצא תקין, ובכל זאת, צריכת המים הגבוהה נמשכת ללא הצדקה - בטופס הגשת תלונה לנציבות תלונות הציבור.
מבקר המדינה משמש גם נציב תלונות הציבור והוא ממלא את תפקידו באמצעות נציבות תלונות הציבור. נציבות תלונות הציבור מבררת תלונות פרטניות לשם הבטחת זכויותיו של כל אדם מול רשויות המדינה למען קידום שירות ציבורי יעיל והוגן לחברה על כלל רבדיה. מדי שנה בשנה מתקבלות בנציבות מעל 14,000 תלונות במגוון רחב של נושאים.
לשאלות ולקבלת פרטים נוספים בנושא ניתן לפנות אלינו בדוא"ל: ombudsman.water@mevaker.gov.il